FAQ - Ofte stillede spørgsmål - Uden tilbehør

Q: Hvornår kan jeg afhente Traileren?
A: Traileren skal afhentes dagen før jeres arr, mellem kl.09.00-15.30, på Lundevej 9, 4030 Tune, og returneres først kommende hverdag efter en weekendleje mellem kl.08.00-16.00

Q: Hvornår levere i Traileren?
A: Traileren leveres dagen før mellem kl.10.00-18.00 til den adresse i har skrevet på bestillingen, sørg for der strøm udtag tilgængeligt, og hentes igen først kommende hverdag efter weekendleje

Q: Hvordan samler jeg grillen?
A: Ved afhentning instrueres du i dette, ellers kan man se vores udskærings video på hjemmesiden under fanen "uden tilbehør" hvordan den samles m.m

Q: Må grillen stå overdækket?
A: Ja, afskærm gerne for evt regn og vind, evt med pavillon eller ved overdækket terrasse, DOG IKKE ved optænding da der kan komme høje flammer, husk god afstand til brandbare materialer.

Q: Drypper grillen?
A: Da grillen godt kan dryppe med fedt. Skal du have en plads, hvor grillen kan stå uden at den ødelægger underlaget i tilfælde af dryp. Alternativt kan f.eks. noget pap eller en presenning lægges under.

Q: Der er gået ild i grisen?
A: Når grillen åbnes kan der opstå flammer grundet fedtet rammer kullene eller blot større ilt tilførelse, luk grillen i 3-5min, og fortsæt evt herefter udskæringen

Q: Stegetiden passede ikke?
A: Vejret kan have stor indflydelse på resultatet, sørg derfor ikke at sætte enden af grillen op mod vind, undgå formeget direkte fugt på grillen ( regn ) og undgå at åbne grillen formeget under stegning 

Q: hvor meget plads skal jeg beregne til grillen?
A:
Vi skal bruge en plads på ca 3x3 meter til at stille grillen op,men ikke for meget hældning så grillen kan stå lige.

Q: Traileren køler ikke/ der er ikke strøm på?
A: Tjek evt jeres sikringer, skift strøm udtag, stadig ingen køl/ strøm på, kontakt os hurtigst muligt

Q: Skal traileren være pakket når i skal afhente den?
A: Ja! grillen skal være tømt for kul og mad rester, brug evt den medfølgende skraldesæk, sæt den gerne med i traileren, vi klare selve rengøringen af grillen m.m.

Q: Er det muligt at ændre i min bestilling?
A: Ja skriv blot til os med dine ændringer på mail [email protected] senest 10 dage inden jeres arrangement. Du er også velkommen til at ringe til os og drøfte dine ændringer, men vi skal altid have dine ændringer på mail. 

Q: Der er Vegetarer/ Veganere og ikke svinekødsspisende med til mit arr?
A: Der kan bestilles kylling til ikke svinekødsspisende, vegetarer og veganere er der ikke mulighed for ved den bestilling.

Q:Betaling - hvad med den?
A: 10 dage før arrangementet vil du automatisk modtage en faktura med info ang. betaling, beløbet skal betales via bank.
Det er meget vigtigt pengene fremgår på vores konto senest 5 dage inden arrangementet. EAN fakturering kan vi også klare.


Q: Kan man bestille drikkevarer?
A: Vi leverer ikke drikkevarer, derfor ønsker du fadøl/drikkevarer til dit arrangement.
Vi anbefaler at du bestiller hos en vores samarbejdspartner som er Sjøbeck på www.sjobeck.dk eller Depot Viby på www.depot-viby.dk

Q: Allergener?
A: Har du spørgsmål vedr. allergener, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf 7211 8034 eller email [email protected].